Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu
- dbanie o oznakowanie lokali aptecznych,
- pozyskiwanie zgód administracyjnych na oznakowanie lokali aptecznych,
- weryfikacja cen i wyszukiwanie ofert ogłoszeń internetowych,
- weryfikacja cen i możliwości wynajmu powierzchni bannerowych,
- planowanie i realizacja założenia komunikacji (w tym aktualizacja zakładek internetowych),
- przygotowanie materiałów marketingowych (współpraca z grafikiem, firmami zewnętrznymi),
- obsługę zgłoszeniowa: awarii i gwarancyjności nośników marketingowych oraz aktualizację stanów magazynowych nośników,
- raportowanie wyników powierzonych działań marketingowych przełożonemu.
- znajomości obsługi pakietu Microsoft Office (warunek konieczny),
- wyższego wykształcenia (mile widziane),
- umiejętności współpracy z firmami zewnętrznymi,
- dobrej organizacji pracy własnej i samodzielności,
- dbałości o jakość i terminowość zadań, umiejętność pracy pod presją czasu i wyznaczonych deadlinów w zespole,
- rozwiniętych kompetencji interpersonalnych, (komunikacyjnych i negocjacyjnych),
- umiejętności pracy pod presją czasu.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, benefity sportowe i medyczne, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy językowej,
- pracę w pełnym wymiarze godzinowym, pracę hybrydową
- komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji.