Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych
- Redagowanie i publikowanie postów w social media
- Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów
- Realizacja krótkich filmów
- Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych
- Moderowanie komentarzy
- Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
- Współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych, marketingowych oraz operacyjnych
- Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
- Poszukiwanie nowych klientów, budowa trwałych relacji biznesowych
- Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Powerpoint)
- Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy samodzielnej
- Umiejętność pracy pod presją
- Zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy
- Wysoka kultura osobista
- Wysokie poczucie estetyki
- Znajomość aktualnych trendów
- Możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej, renomowanej firmie
- Duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności