Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Zarządzania Zamówieniami (Branża Medyczna)
- Obsługa zamówień klientów, w tym przyjmowanie i przetwarzanie zamówień sprzedażowych i innych.
- Utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientami poprzez mail i telefon, odpowiadanie na pytania dotyczące produktów, usług i zamówień.
- Rozwiązywanie problemów logistycznych i zamówieniowych.
- Procesowanie reklamacji i zarządzanie dokumentacją sprzedażową.
- Zawieranie umów na wypożyczanie i dostarczanie sprzętu medycznego.
- Współpraca międzydziałowa w celu zapewnienia płynnej obsługi klienta.
- Zarządzanie systemem CRM i aktualizacja danych klientów.
- Przygotowywanie raportów i dokumentacji.
- Wdrażanie nowych kont w systemie i udzielanie wsparcia technicznego.
- Minimum średnie wykształcenie.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Znajomość SAP, CRM.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Doświadczenie w pracy z klientem.
- Umiejętność pracy w zespole i świetna organizacja pracy.
- Skrupulatność, umiejętność skutecznego komunikowania się.
- Umiejętność rozwiązywania konfliktów.
- Doświadczenie w branży medycznej będzie atutem.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym.
- Bonus kwartalny i karta lunchowa.
- Pakiet opieki medycznej i ubezpieczenie na życie.
- Owocowe poniedziałki i nagroda jubileuszowa.