Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
- Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne.
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) i znasz podstawy j. angielskiego (A1-A2);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą, potrafisz prowadzić rozmowę, tłumaczyć i doradzać;
- Pakiet MS Office i obsługa komputera nie mają dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Specjalista ds. Obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę z własnego mieszkania przy użyciu sprzętu, który zapewniamy;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem, to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!