Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Gdańsk
Praca hybrydowa — 2 dni w tygodniu z biura
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Profesjonalna, telefoniczna i mailowa obsługa klientów — zgodnie z najwyższymi standardami.
- Realizacja wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów oraz dążenie do ich stałej poprawy.
- Aktywne zaangażowanie w rozwiązywanie zgłoszeń i pełne zrozumienie potrzeb klienta, aby zapewnić mu najlepsze możliwe wsparcie.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- Swobodnie komunikujesz się w języku niemieckim (C1) i potrafisz porozumieć się po angielsku (A2).
- Wyróżnia Cię wysoka kultura osobista i profesjonalne podejście.
- Znasz dobrze pakiet MS Office i potrafisz sprawnie działać z narzędziami cyfrowymi.
- Jesteś zmotywowana/y, ambitna/y i lubisz się rozwijać.
Dołącz do nas, a zyskasz:
- Realne możliwości rozwoju — aż 92% naszej kadry managerskiej zaczynało jako konsultanci ds. obsługi klienta!
- Atrakcyjne benefity: karta Multisport, prywatna opieka medyczna i wiele innych dodatków.
- Hybrydowy model pracy: nowoczesne biuro w Gdańsku, a stacjonarnie tylko 2 dni w tygodniu.
- Fantastyczną atmosferę i wsparcie zgranego zespołu, który zawsze pomoże.
Co jeszcze warto wiedzieć?
- Oferujemy m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do okularów, a dzieci naszych pracowników mogą liczyć na prezenty od firmowego Mikołaja.
- Dbamy o zdrowie i wellbeing — mamy wewnętrzne programy wspierające aktywność i dobre samopoczucie.
- Zapewniamy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, bo rozwój pracowników to nasz priorytet.
Nie czekaj! Aplikuj i zacznij swoją karierę w Foundever!
