Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
- Obsługa zamówień od klientów krajowych i zagranicznych w oparciu o analizę danych (m.in. dostępność towaru, lokalizacja, możliwości transportowe, reklamacje)
- Stały kontakt z klientem w sprawie realizacji zamówienia (m.in. zlecenia sprzedaży, dowody dostaw, faktury, faktury korygujące)
- Koordynacja przebiegu dostawy do klienta
- Wyjaśnianie nieprawidłowości i dbanie o porządek w dokumentacji
- Wprowadzanie faktur do systemu SAP
- Współpraca z Działem Logistyki i Działem Sprzedaży.
- Min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z logistyką, dystrybucją, dokumentacją magazynowa, spedycją, obsługą zamówień
- Gotowość do pracy w godzinach 8:00-16:00
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (także klienci zagraniczni)
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność łączenia faktów w procesach logistycznych
- Otwartość, komunikatywność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, bony świąteczne, spotkania integracyjne),
- Parking dla pracowników
- Samodzielną i pełną wyzwań pracę
- Przyjazną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy
- W pełni wyposażoną kuchnię oraz dostęp do automatów vending-owych z obiadami, przekąskami i napojami
- Świeże pieczywo do porannej kawy i herbaty