Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
- Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach.
- Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych.
- W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera.
- Posiadają zaawansowaną umiejętność obsługi komputera.
- Biegle władają językiem duńskim (min. C1) oraz komunikatywnie językiem angielskim (min. B1).
- Charakteryzują się umiejętnością słuchania, wyciągania wniosków oraz formułowania klarownych wypowiedzi.
- Są gotowe do pracy w systemie zmianowym w godzinach 09:00 17:00, od poniedziałku do piątku.
- Wynagrodzenie 7800 zł brutto miesięcznie plus premia do 2000 zł.
- Szkolenie wdrożeniowe stacjonarne z możliwością późniejszej pracy hybrydowej.
- Rozwój umiejętności komunikacyjnych w pierwszych trzech miesiącach.
- Realne możliwości awansu, z przeszło 50% naszych awansów obsadzanych wewnętrznie.
- Program poleceń pracowniczych z nagrodą do 3000 zł za polecenie nowego pracownika.
- Dodatki w postaci konsultacji psychologicznych, karty sportowej, opieki medycznej, dofinansowania do wypoczynku, kafeterii benefitów i zniżek na produkty partnerów.