Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
- Wykształcenie wyższe (mile widziane),
- Doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane),
- Znajomość SAP (mile widziana),
- Znajomość języka angielskiego,
- Łatwość nawiązywania kontaktów,
- Umiejętność prowadzenia rozmów z kontrahentami,
- Efektywną organizacje pracy,
- Umiejętność podejmowania decyzji,
- Cechy takie jak: samodzielność i zaangażowanie,
- Bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office.
- Obsługa klienta krajowego i zagranicznego,
- Realizacja zamówień i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej,
- Planowanie i organizacja wysyłek,
- Przygotowywanie dokumentacji eksportowej, współpraca z agencjami celnymi
- Telefoniczne udzielanie informacji i porad dotyczących wyrobów,
- Budowanie i podtrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientem,
- Przyjmowanie zgłoszeń,
- Obsługa systemu komputerowego (SAP, MDM),
- Fakturowanie,
- Tworzenie kodów nowych produktów,
- Aktualizacja cen produktów.
- Miał(a) stałą i stabilną formę zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
- Korzystał(a) z możliwości zakupu naszych produktów z bardzo wysokim rabatem,
- Miał(a) kontakt z nowoczesnymi technologiami oraz wiele innych korzyści ze współpracy z nami.