Specjalista / Specjalistka ds. organizacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
- Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i finansowych oraz obsługę wewnętrznych systemów
- Organizację podróży służbowych dla pracowników działu oraz prowadzenie harmonogramu i obsługę spotkań z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- Wspieranie przebiegu współpracy i komunikacji z zewnętrznymi kontrahentami w zakresie formalności niezbędnych do realizacji współpracy
- Tworzenia dokumentów, prezentacji i analiz w ramach bieżących potrzeb działu
- Wspieranie Dyrektora Działu w codziennych zadaniach administracyjno-biurowych, współpraca z innymi działami Firmy
- Wykształcenie min. średnie
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Outlook, Excell. Power Point)
- Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole
- Zdolności organizacyjne i podzielność uwagi
- Odpowiedzialność za realizowane zadania
- Precyzyjna komunikacja
- Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia – zależne od doświadczenia i posiadanych kompetencji – w ramach umowy o pracę
- Współpracę z doświadczonym i profesjonalnym zespołem
- System premiowy
- Możliwość rozwoju kompetencji na samodzielnym stanowisku poprzez system szkoleń
- Prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia pakietu dla rodziny oraz dodatkowe benefity (ubezpieczenie na życie, karta sportowa)
- Możliwość pracy hybrydowej (w tym 3 dni pracy w biurze, 2 dni zdalnie)