Specjalista / Specjalistka ds. przygotowania i realizacji inwestycji



- udział w procesie przygotowywania inwestycji oraz umów z podwykonawcami,
- prowadzenie procesu zakupowego, przygotowywanie zamówień materiałów i usług dla realizacji zadań inwestycyjnych,
- sporządzanie dokumentacji powykonawczych,
- dokonywanie analizy dokumentacji projektowych pod względem ich kompletności i zgodności z zamówieniem,
- współpraca z dostawcami, uzgadnianie szczegółów warunków realizacji zamówień, negocjowanie cen i warunków współpracy,
- kontrolowanie zamówień materiałowych,
- współpraca z działem przygotowania inwestycji oraz kierownikami budów w zakresie zamówień i dostaw materiałów na poszczególne budowy,
- tworzenie i aktualizacja raportów, zestawień, rejestrów oraz bieżąca analiza realizowanych zadań,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi, kontrahentami.
- wykształcenie wyższe (inżynieria środowiska lub pokrewne) – mile widziane,
- znajomość zagadnień z zakresu logistyki i gospodarki magazynowej, procesu budowlanego i projektowego,
- umiejętność pracy z dokumentacją techniczną oraz czytania rysunku technicznego,
- znajomość pakietu MS Office, AutoCAD,
- wysoka samodzielność i komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej,
- prawo jazdy kat. B,
- pracę w stabilnej, istniejącej od 1988r. firmie instalacyjno – budowlanej,
- zatrudnienie w oparciu o umowy o pracę,
- pakiet usług medycznych dla pracowników,
- współpracę z profesjonalną i doświadczoną kadrą zarządzającą i kierowniczą firmy.