Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT i Administracji Systemów
- Obsługa i wsparcie użytkowników systemów oraz aplikacji biurowych
- Zarządzanie sprzętem IT: konserwacja i zakup nowego sprzętu
- Instalacja oprogramowania i sprzętu
- Zarządzanie budżetem na sprzęt informatyczny
- Administracja infrastrukturą serwerową i sieciową
- Monitoring systemów, zapobieganie awariom, tworzenie kopii zapasowych
- Dokumentacja techniczna
- Współpraca z dostawcami usług telekomunikacyjnych i prowadzenie szkoleń IT
- Aktualizacje systemowe i oprogramowania
- Udział w projektach optymalizacyjnych i poprawa cyberbezpieczeństwa
- Samodzielność w pracy
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Wyższe wykształcenie w dziedzinie IT
- Minimum 2 lata doświadczenia w podobnej roli
- Umiejętność diagnozowania i naprawy usterek
- Znajomość systemów Windows, Android, iOS
- Znajomość sieci LAN, WAN i doświadczenie w zarządzaniu usługami IT
- Znajomość technologii i protokołów sieciowych