Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Bazą Klientów B2C i Kampaniami
- Minimum 2 letnie doświadczenie w obszarze związanym z bazami danych
- Znajomość SQL w stopniu zaawansowanym (T- SQL, PL/SQL) oraz doświadczenie w pracy z dużymi zbiorami danych
- Znajomość technologii i narzędzi SAS (SAS Enterprise Guide, SAS Marketing Automation, 4GL)
- Biegłość w obsłudze pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
- Umiejętność analizy danych, formułowania i prezentowania wniosków
- Dokładność, zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności za dostarczane dane
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Umiejętności prezentacyjne
- Projektowanie i wdrażanie automatycznych kampanii marketingowych dopasowanych do profilu klienta
- Analiza efektywności kampanii, monitorowanie i ocena wyników kampanii marketingowych, interpretacja wskaźników, przygotowanie rekomendacji dotyczących usprawnień.
- Personalizacja komunikacji, opracowywanie strategii personalizacji, aby dostosować treści i oferty do indywidualnych potrzeb i preferencji klientów, przy wykorzystaniu danych o ich zachowaniu i segmentacji.
- Współpraca z zespołami sprzedaży, marketingu i IT w celu skutecznego wdrażania oraz integracji rozwiązań marketing automation z innymi systemami.
- Segmentacja i profilowanie klientów – analiza bazy danych klientów i tworzenie zaawansowanych segmentów w oparciu o zachowania użytkowników, ich preferencje oraz dane demograficzne.
- Raportowanie i prezentacja wyników – regularne przygotowywanie raportów z wynikami kampanii, prezentacja wyników i wniosków przed zespołem oraz interesariuszami.
- Badanie trendów i wdrażanie nowych rozwiązań – monitorowanie trendów rynkowych oraz nowości w obszarze marketing automation, a także proponowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.
- umowa o pracę,
- oferta socjalna,
- ubezpieczenie grupowe,
- pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
- praca zdalna 2/3 dni w tygodniu,
- wewnętrzny rynek pracy.
- prywatna opieka medyczna,
- karta sportowa,
- programy prozdrowotne.
- kultura feedbacku,
- premie finansowe,
- nagrody za efekty pracy.
- telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
- zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
- ergonomiczne biuro.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.