Specjalista / Specjalistka HelpDesk
Apteki pod marką Gemini to wyjątkowe miejsce zarówno dla pacjenta, jak i dla pracownika. Każda apteka tworzy zgrany zespół złożony z profesjonalistów i pasjonatów. Możesz mieć pewność pracy z szerokim asortymentem i najnowszymi produktami. Dzięki temu dbamy jednocześnie o komfort opieki nad pacjentem, jak i Twój rozwój.
- obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne)
- zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem
- przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont dostępowych, przenoszenie danych)
- pomoc w zarządzaniu i administrowaniu sprzętem
- testowanie wdrażanych rozwiązań oraz sprzętu
- wspieranie zespołów w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów sprzętowo-programowych
- udział w prowadzeniu projektów IT
- pasjonujesz się nowymi technologiami
- znasz zagadnienia IT i masz motywację do rozwoju w tym obszarze
- posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
- masz pozytywne nastawienie i umiejętność budowania dobrych relacji ze współpracownikami
- aktywnie reagujesz na potrzeby biznesu
- dobrze organizujesz swoją pracę i jesteś osobą rzetelną
- znasz bardzo dobrze pakiet Microsoft Office
- potrafisz myśleć analitycznie
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- fajną pracę w zespole pasjonatów IT
- możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji
- benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie, platformę do nauki języków obcych
- udział w dużych projektach transformacji cyfrowej organizacji