Junior global it service desk analyst (młodszy analityk ds. globalnych usług it)

M.in:Odpowiadanie na przychodzące telefony i zgłoszenia internetowe z prośbą o pomoc od użytkowników końcowych doświadczających problemów technicznych.Rozwiązywanie, analizowanie, rozwiązywanie, śledzenie, eskalacja i dokładnie udokumentować różne...

SZCZEGÓŁY OFERTY

wielkopolskie / Nowy Tomyśl

Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu

Data dodania: 2024-12-27

Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Błonie

GEODIS Road Network Sp. z o.o.

Data dodania: 2024-12-27

Pracownik wsparcia informatycznego (help desk)

Monitorowanie prawidłowego działania systemów informatycznych; przestrzeganie zasad/standardów cyberbezpieczeństwa; podejmowanie szybkich działań w celu rozwiązania problemówtechnicznych, reagowanie na awarie systemów/aplikacji, współpraca z działami...

SZCZEGÓŁY OFERTY

małopolskie / Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Data dodania: 2024-12-26