Specjalista Wsparcia Klienta (język francuski i angielski)
- Komunikacja z klientami (reklamodawcami) oraz wewnętrznymi zespołami (telefon, e-mail, chat).
- Implementacja i weryfikacja produktów webowych u klienta (często poza standardowym schematem).
- Udzielanie wsparcia, wskazówek oraz szkolenie klientów z użytkowania produktów.
- Skuteczne prowadzenie spraw w toku, zapewniając realizację wymagań biznesowych.
- Dostarczanie wysokiej jakości usług, przewyższających oczekiwania klientów.
- Biegła znajomość j. francuskiego i j. angielskiego (min. poziom C1).
- Zdolność szybkiego uczenia się oprogramowania Customer Service i nowych procesów.
- Umiejętności rozwiązywania problemów (Troubleshooting).
- Doświadczenie w pracy w środowisku B2B.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, obsługa klienta i budowanie relacji.
- Mile widziane: doświadczenie w reklamie online/produktach reklamowych.
- Atut techniczny: podstawowa umiejętność "czytania" języków programowania web (np. HTML) lub znajomość CMS (np. WordPress, Shopify) na poziomie UI.
- Rozbudowany pakiet benefitów: Karta MultiSport, opieka medyczna LuxMed (w tym stomatologia), ubezpieczenie na życie, Kafeteria.
- Nowoczesne biuro: Strefy do gier i wellness, w pełni wyposażona kuchnia.
- Środowisko międzynarodowe i otwarte na innowacje.
- Możliwości rozwoju zawodowego, jasna ścieżka kariery, szkolenia (w tym językowe).
About our Candidate Privacy Statement:https://www.cognizant.com/careers_resources/Cognizant_Candidate_Privacy_Statement_English_version.pdf
