Specjalista wsparcia klienta - usługi bankowe z językiem angielskim i niemieckim
- Odpowiadanie na pytania dotyczące kart kredytowych, self-service i aplikacji mobilnych/webowych
- Wsparcie klienta w authentykacji: aktywacja karty, blokady, zamówienia, zarządzanie limitami kart, aktualizacji danych kontaktowych
- Obsługa bankowości online i telefonicznej, rejestracja reklamacji i inicjowanie zwrotów
- Biegłość w języku niemieckim (poziom C1) i bardzo dobra znajomość angielskiego (B2)
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Silna zdolność do oceniania potrzeb klienta i dostosowania rozwiązań
- Wysoka elastyczność i adaptacyjność
- Skupienie na kliencie, umiejętność pozostania spokojnym i empatycznym
- Mile widziana orientacja sprzedażowa
- Dynamiczne, międzynarodowe środowisko pracy
- Szereg programów szkoleniowych i adaptacyjnych
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Elastyczny harmonogram pracy z dodatkowym wynagrodzeniem za nocne zmiany
- Praca zdalna
- Kultura pracy promująca różnorodność i zaangażowanie
- Programy dbające o dobrostan, wydarzenia zespołowe i działania na rzecz zaangażowania pracowników