Specjalista
Dolnośląski Kurator Oświaty poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w siedzibie urzędu. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła dziennego, narzędzia i materiały do pracy: komputer, urządzenia biurowe. Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety. Urząd jest dostosowany dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres zadań
- Prowadzi wewnętrzną ewidencję szkół i placówek nadzorowanych przez Dolnośląskiego Kuratora Oświaty.
- Prowadzi działania związane z opracowaniem wykazu konkursów, zawodów wiedzy, artystycznych i sportowych, organizowanych przez Dolnośląskiego Kuratora Oświaty lub inne podmioty działające na terenie szkoły, które mogą być wymienione na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej
- Rozpatruje wnioski w sprawie wydania zgody na prowadzenie kursów na wychowawców i kierowników wypoczynku.
- Weryfikuje wnioski o przyznanie stypendium Prezesa Rady Ministrów dla uczniów.
- Współorganizuje konferencje, uroczystości i inne imprezy.
- Wysyła korespondencję e-mailową zbiorczą.
- Zamieszcza informacje na stronie internetowej Kuratorium.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
- Znajomość systemu zarządzania dokumentacją EZD.
- Znajomość struktury organizacyjnej Kuratorium Oświaty we Wrocławiu.
- Znajomość struktury polskiego systemu oświaty.
- Znajomość przepisów prawa w zakresie systemu oświaty, wypoczynku dzieci i młodzieży i rekrutacji do szkół i placówek.
- Znajomość pakietu Office i Office 365, w szczególności obsługi programów Excel i Access.
- Umiejętność wykorzystania platformy chmurowej w pracy zdalnej (rozwiązania chmurowe).
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Solidność i umiejętności organizacyjne.
- Umiejętność pracy z wymagającym klientem.
- Komunikatywność.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność organizacji pracy własnej.
- Krytyczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów.
- Umiejętność redagowania pism urzędowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe