Specjalista
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Czynności na stanowisku pracy wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, obsługą komputera (powyżej 4 godzin na dobę) oraz innych urządzeń biurowych (telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Realizacja zadań wymaga częstych kontaktów z pracownikami innych komórek organizacyjnych. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Na stanowisku specjalisty zadania realizowane są samodzielnie. Praca wykonywana jest w pomieszczeniach budynku Komendy Powiatowej Policji w Łęcznej przy ulicy Księży Wrzesniewskich 10 usytuowanych na I piętrze. Budynek nie jest wyposażony w windy. Wyznaczone jest miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Ewidencjonowanie i przechowywanie prawidłowo zabezpieczonych dowodów rzeczowych oraz śladów kryminalistycznych
- Prowadzenie księgi dowodów rzeczowych/przedmiotów, księgi dowodów rzeczowych broni i amunicji
- Prowadzenie " Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo-Śledczych (ERCDŚ) w zakresie ustalonym przyznanymi uprawnieniami, w szczególności terminowe wprowadzanie i modyfikowanie danych
- Prowadzenie korespondencji i rozdysponowanie dowodów rzeczowych i śladów postępowań zakończonych, umorzonych i przedawnionych
- Przyjmowanie i sprawdzanie dowodów rzeczowych w postaci broni i amunicji do magazynu do czasu rozdysponowania przez właściwy organ
- Wykonywanie czynności związanych z prawidłowym przekazywaniem dowodów rzeczowych do prokuratury lub innych organów albo instytucji oraz uprawnionych osób
- Obsługa Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD) oraz obsługa korespondencji Wydziału Kryminalnego
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
- Brak zatrudnienia lub nie pełnienia służby w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. w organach bezpieczeństwa państwa lub bycia współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE
- Znajomość przepisów Kodeksu Karnego, Kodeksu Postępowania Karnego, Ustawy o Służbie Cywilnej
- Umiejętność współpracy i komunikatywność
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe