Specjalista
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa, w podstawowym systemie czasu pracy w dni robocze w godz. 7.30 – 15.30,
- czas pracy – zgodnie z przepisami o służbie cywilnej,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,
- konieczność przemieszczania się po obiekcie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na drugim piętrze w budynku pięciokondygnacyjnym,
- obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę,
- stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia służące do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, telefon, kserokopiarka, niszczarka do dokumentów.
Zakres zadań
- weryfikuje złożone przez komórki organizacyjne KWP wnioski o wszczęcie postępowania;
- opracowuje i przedstawia do akceptacji przełożonego dokumentację związaną z wszczęciem postępowania, tj. Specyfikację Warunków Zamówienia (SWZ) wraz z załącznikami, ogłoszenie o zamówieniu;
- uczestniczy w pracach Komisji Przetargowych w szczególności poprzez: koordynację prac Komisji, sporządzanie dokumentacji przetargowej - dokumentowanie wszystkich czynności związanych z przeprowadzanym postępowaniem zgodnie z przepisami obowiązującej Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Pzp); udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień dot. treści ogłoszenia i SWZ, udzielanie odpowiedzi na złożone w trakcie postępowania informacje o naruszeniu prawa;
- monitoruje przebieg i wspomaga realizację zadań związanych z udzielaniem zamówień;
- sporządza roczny plan postępowań o udzielenie zamówień, wraz z jego aktualizacją, na podstawie wycinkowych planów postępowań o udzielenie zamówienia złożonych przez zainteresowane komórki organizacyjne Komendy, wraz z zamieszczeniem w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego w ustawowym terminie;
- kontroluje zawieranie umów w zakresie dostaw, usług i robót budowlanych w ramach prowadzonych postępowań przetargowych oraz prowadzi rejestry przetargów i zawartych umów;
- przygotowuje na elektronicznym formularzu w Biuletynie Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wykonaniu umowy przekazane przez zainteresowane komórki organizacyjne Komendy;
- sporządza roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach w Komendzie, na podstawie przeprowadzonych postępowań przetargowych kończących się zawarciem umowy oraz informacji o udzielonych zamówieniach, złożonych przez zainteresowane komórki organizacyjne Komendy, wraz z przekazaniem treści sporządzonego dokumentu Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w ustawowym terminie.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” – w przypadku braku – zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność organizacji pracy
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- odpowiedzialność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z zakresu Prawa zamówień publicznych
- podstawowa znajomość prawa cywilnego
- systematyczność
- dokładność
- rzetelność
- zdyscyplinowanie
- znajomość obsługi komputera