Specjalista
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca w siedzibie Urzędu
- praca administracyjno-biurowa
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów)
- wymuszona pozycja ciała
- oświetlenie sztuczne i naturalne
- praca przy monitorze ekranowym
- brak windy
- przy wejściu do budynku znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- Kompleksowo i terminowo obsługuje pod względem formalno-prawnym postępowania o udzielenie zamówień publicznych od momentu wszczęcia do podpisania umowy, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie wewnętrznych aktów prawnych.
- Opracowuje projekty zarządzeń oraz regulaminów wewnętrznych Urzędu dotyczących zamówień publicznych.
- Prowadzi i wykonuje czynności dotyczące zawieranych umów w ramach tut. Urzędu oraz Oddziału, a także prowadzi ich ewidencję.
- Sporządza i przechowuje dokumentację dotyczącą zamówień publicznych, prowadzi ewidencję terminowości zawartych umów, prowadzi ewidencję wydatków według otrzymywanych faktur.
- Wykonuje prace związane z planowaniem budżetu w zakresie działania Wydziału Administracyjnego.
- Planuje, organizuje i realizuje zadania związane z eksploatacją budynków Urzędu i Oddziału oraz ich wyposażeniem.
- Prowadzi analizę rynku pod względem jakości oraz najkorzystniejszej ceny.
- Prowadzi sprawy związane z majątkiem Urzędu, polegające w szczególności na procedurach likwidacji zbędnych składników majątku Urzędu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych
- Znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Współpraca
- Komunikacja interpersonalna i pisemna
- Rzetelność
- Wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
- Poszukiwanie informacji
- Znajomość i praktyczna umiejętność stosowania przepisów ustawy Prawo zamowień publicznych i przepisów wykonawczych z nią związanych
- Podstawowa znajomość ustawy o służbie cywilnej
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Obowiązujące szkolenia z zakresu PZP
- Myślenie analityczne
- Orientacja na klienta
- Negocjowanie