Specjalista
Małopolski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
praca biurowa w siedzibie Inspektoratu,
siedziba Inspektoratu mieści się w budynku piętrowym-budynek niedostosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową, stanowisko pracy znajduje się na IV piętrze.
w budynku jest winda, urządzenia higieniczno-sanitarne znajdują się na tej samej kondygnacji, brak podjazdów
praca z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych,
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
Zakres zadań
- Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń dla pracowników, składek ZUS, podatku, sporządzanie dokumentacji płacowej, sporządzanie przelewów w celu realizacji wypłaty wynagrodzenia dla pracowników
- Przygotowywanie materiałów w sprawach pracowniczych dotyczących zatrudnienia, płac, nagradzania i awansowania, pism związanych z rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie akt osobowych
- Dokonywanie comiesięcznych rozliczeń składek ZUS: (emerytalnych, rentowych, chorobowych, wypadkowych i zdrowotnych) oraz rejestrowanie, wyrejestrowywanie oraz dokonywanie zgłoszeń zmian w danych osobowych do ZUS
- Sporządzanie rocznych planów urlopów, czuwanie nad ich realizacją, prowadzenie ewidencji wykorzystania urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych oraz innej nieobecności w pracy
- Opracowywanie sprawozdań, analiz i informacji z zakresu zatrudnienia i wynagrodzeń oraz spraw osobowych i szkolenia zawodowego
- Przygotowywanie, wydawanie i prowadzenie ewidencji legitymacji służbowych, upoważnień do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego i innych upoważnień
- Prowadzenie ewidencji badań profilaktycznych pracowników, wydawanie skierowań oraz czuwanie nad terminowością ich wykonania
- Przygotowywanie dokumentacji kadrowo-płacowej do archiwizacji
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego Praca w administracji, budżecie, finansach, kadrach i płacach
- znajomość przepisów ustawy: o rachunkowości oraz przepisów szczegółowych dla jednostek budżetowych, o służbie cywilnej, kodeks postępowania administracyjnego, o Inspekcji Handlowej, o finansach publicznych, przepisy podatkowe, przepisy o systemie ubezpieczeń społecznych, Kodeks Pracy, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, szczegółowe przepisy dotyczące praw pracowniczych
- umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, odporność na stres, zdolność interpretacji przepisów prawa, odpowiedzialność, systematyczność, terminowość, dokładność i rzetelność w pracy, umiejętność korzystania z urządzeń komputerowych, w tym sprawnego posługiwania się narzędziami Microsoft Office
- nieposzlakowana opinia
- spełnienie warunku, o którym mowa w art. 4a ustawy o służbie cywilnej, zgodnie z którym „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów”.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Obsługa programów: płacowo-kadrowego COGISOFT, PŁATNIK, NBP, GUS, PFRON,
