Specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w terenie, nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty). Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni. Czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy nie występują, uciążliwe są bieżąco minimalizowane.
Zakres zadań
- Prowadzi sprawy związane z realizacją przedsięwzięć inwestycyjnych i remontowych przez podmioty zewnętrzne, a w szczególności nadzoruje proces wykonania dokumentacji projektowo – kosztorysowej, wykonania robót budowlanych, nadzorów inwestorskich i autorskich w celu przygotowania zadania inwestycyjnego do realizacji oraz sprawowania kontroli zgodności realizacji inwestycji, w ciągu całego procesu budowlanego z przepisami prawa w szczególności Prawa budowlanego i Prawa zamówień publicznych, z dokumentacją projektową oraz umowami zawieranymi z wykonawcami. Organizuje odbiory robót, w tym uczestniczy w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i ich przekazaniu do użytkowania w zakresie instalacji sanitarnych. Weryfikuje protokoły odbioru częściowego i końcowego inwestycji i remontów oraz odbiera dokumentację projektowo-kosztorysową w celu zapewnienia prawidłowości zrealizowanego zakresu z umową z Wykonawcami projektów, robót budowlanych i nadzorami. Weryfikuje wystawiane na ich podstawie przez wykonawców faktury w celu zapewnienia prawidłowości realizowanych zadań oraz prawidłowego ich rozliczenia i ujęcia w ewidencji księgowej.
- Uczestniczy w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych dotyczących realizacji inwestycji i remontów, w tym przygotowuje specyfikację istotnych warunków zamówienia, wraz z załącznikami i uczestniczy w pracach komisji przetargowej. Przeprowadza postępowania dla zamówień publicznych wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy Pzp w celu wyłonienia wykonawców zgodnie z ustawą o finansach publicznych i obowiązującymi zasadami przyjętymi regulaminach.
- Uczestniczy w sporządzaniu propozycji planu inwestycji, planu remontów, planu zamówień publicznych wraz z określeniem ich zakresu oraz oszacowaniem kosztu.
- Załatwia sprawy związane z egzekwowaniem warunków umów cywilnych z wykonawcami w zakresie udzielonych gwarancji i rękojmi.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe o profilu technicznym budowlanymdoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie planowania, przygotowania, przeprowadzania i nadzorowania inwestycji budowlanych i remontów– potwierdzone kopiami świadectw pracy lub innych dokumentów
- znajomość ustaw ustrojowych: o finansach publicznych, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, Prawo ochrony środowiska
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej, ustawy Kodeks postepowania administracyjnego oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
- umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu programów MS Office
- skuteczna komunikacja
- odporność na stres
- umiejętność organizacji pracy
- umiejętność pracy w zespole
- kultura osobista
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- specjalizacja branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
- uprawnienia budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
- znajomość programów projektowych i kosztorysowych
- znajomość przepisów prawa wspólnotowego w zakresie budownictwa
