Specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz, zagrożeniem korupcją i dyspozycyjnością.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Zapewnia obsługę administracyjną postępowań przed sądami UE i Trybunałem EFTA, w tym prowadzi elektroniczną bazę danych i przekazuje pracownikom Departamentu dokumenty związane z postępowaniami.
- Sporządza projekty pism na podpis Ministra ds. Unii Europejskiej i projekty wiadomości elektronicznych na podpis Pełnomocnika RP informujące właściwe urzędy o kolejnych etapach postępowania toczących się przed sądami UE i Trybunałem EFTA.
- Monitoruje terminowość przygotowania przez pracowników Departamentu analiz związanych z postępowaniami przed sądami UE i Trybunałem EFTA.
- Obsługuje bazę e-curia.
- Sporządza okresowe informacje zbiorcze dotyczące udziału Polski w postępowaniach przed sądami UE i Trybunałem EFTA.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi administracyjnej
- Posiadanie wiedzy z zakresu: znajomości procedur postępowania przed organami sądowymi UE i EFTA, funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne
- Posiadanie umiejętności argumentowania
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka francuskiego na poziomie B1 lub języka angielskiego na poziomie B1
- Posiadanie umiejętności biegłej obsługi programu Excel