Specjalista
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa,
- Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- Praca przy oświetleniu mieszanym,
- Zagrożenie korupcją,
- Zagrożenie związane z przemieszczaniem się ludzi.
Zakres zadań
- Prowadzi ewidencję ilościowo-wartościową materiałów eksploatacyjnych, materiałów i sprzętu techniki biurowej, kulturalno-oświatowego, sportowego i szkoleniowego, rejestr napraw i konserwacji sprzętu, sporządza i rejestruje dokumenty przychodowo-rozchodowe,
- Sprawdza pod względem merytorycznym dokumenty finansowe związane z ponoszonymi kosztami z tytułu zakupu materiałów eksploatacyjnych, materiałów i sprzętu techniki biurowej, kulturalno-oświatowego, sportowego i szkoleniowego, napraw i konserwacji sprzętu,
- Sporządza w oparciu o plan zamówień publicznych dokumentację w zakresie przeprowadzenia procedury zakupu materiałów eksploatacyjnych, materiałów i sprzętu techniki biurowej, kulturalno-oświatowego, sportowego i szkoleniowego, napraw i konserwacji sprzętu o wartości zamówienia określonej według odrębnych przepisów,
- Przygotowuje wnioski wraz ze specyfikacją warunków zamówienia publicznego na zakup materiałów eksploatacyjnych, materiałów i sprzętu techniki biurowej, kulturalno-oświatowego, sportowego i szkoleniowego, napraw i konserwacji sprzętu przy określeniu przedmiotu zamówienia i wartości szacunkowej zamówienia,
- Uczestniczy w pracach komisji przetargowej w zakresie prowadzonego postępowania o zamówienie publiczne na zakup materiałów eksploatacyjnych, materiałów i sprzętu techniki biurowej, kulturalno-oświatowego, sportowego i szkoleniowego, napraw i konserwacji sprzętu,
- Przygotowuje dokumentację związaną z realizacją umów dotyczących zakupu materiałów eksploatacyjnych, materiałów i sprzętu techniki biurowej, kulturalno-oświatowego, sportowego i szkoleniowego, napraw i konserwacji sprzętu oraz koordynuje dostawy materiałów i sprzętu,
- Sporządzą dokumentację planistyczną, analityczną i sprawozdawczą w zakresie zużycia materiałów eksploatacyjnych, materiałów i sprzętu techniki biurowej, kulturalno-oświatowego, sportowego i szkoleniowego, napraw i konserwacji sprzętu techniki biurowej.
- Uczestniczy w przygotowaniu projektów rocznego planu zamówień publicznych, planu potrzeb finansowych i materiałowych, w tym szacuje wartość zamówienia.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : powyżej 2 lat w administracji publicznej
- Posiadanie wiedzy z zakresu dobrej znajomości ustaw: - Prawo Zamówień Publicznych w zakresie: Działu I, II, III, IV i VII, - o finansach publicznych w zakresie zasad gospodarowania środkami publicznymi, -znajomość ustawy o rachunkowości w zakresie podstawowych pojęć,
- Posiadanie umiejętności: obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikatywność,
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych
- Posiadanie kompetencji miękkich: pracy w zespole