Specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca przy komputerze, praca pod presją czasu, wysiłek fizyczny (przenoszenie sprzętu IT), nietypowe godziny pracy
(wykonywanie prac również w godzinach nocnych i w dniach wolnych od pracy)
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: parter
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter
przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek
może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Zapewnia bezpośrednie i zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramowania i sprzętu.
- Instaluje i konfiguruje sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie.
- Zarządza i administruje Systemem Wydruku Centralnego. Monitoruje działanie systemu oraz urządzeń podpiętych do systemu i podejmuje odpowiednie działania w przypadku wystąpienia nieprawidłowości.
- Prowadzi szkolenia stanowiskowe w zakresie obsługi sprzętu IT.
- Rejestruje sprzęt IT.
- Przygotowuje oraz zapewnia obsługę wideokonferencji.
- Realizuje zakupy akcesoriów i sprzętu IT.
- Obsługuje System Zgłaszania pod względem przypisywania zgłoszeń do odpowiednich opiekunów systemów. Kontroluje oraz nadaje priorytet zgłoszonym problemom.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie wsparcia użytkowników w obszarze IT.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie A2.
- Znajomość zagadnień dotyczących sprzętu komputerowego.
- Znajomość zagadnień z zakresu administrowania wideokonferencjami.
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
- Umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych i peryferyjnych.
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów ze sprzętem komputerowym zgłaszanych przez pracowników.
- Umiejętność konfigurowania stacji klienckiej wyposażonej w oprogramowanie biurowe.
- Umiejętność rozwiązywania podstawowych problemów sieciowych na stacji klienckiej.
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność, analitycznego myślenia, dobrej organizacji pracy.
- [Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Szkolenia lub kursy z zakresu sieci komputerowych, Windows lub szkolenia specjalistyczne w dziedzinie IT, ITIL.
- Umiejętność posługiwania się systemami i aplikacjami do prowadzenia wideokonferencji (MS Teams, Zoom, Skype, Webex, VMix),
- Umiejętność konfiguracji urządzeń mobilnych (systemy Android i iOS oraz migracji danych pomiędzy tymi systemami).