Specjalista
Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Zadania realizowane w siedzibie urzędu na stanowisku pracy i na terenie budynków Inspektoratu, konieczność poruszania się między kondygnacjami, praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy, kontakty z podmiotami zewnętrznymi, wyjazdy służbowe związane z realizowanymi zadaniami. Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek A dwukondygnacyjny bez windy, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych ruchowo, pomieszczenie sanitarne na parterze przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek B trzykondygnacyjny bez podjazdu i windy, nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych z trudnościami w poruszaniu się. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne.
Zakres zadań
- prowadzi sprawy związane z nawiązywaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy członków korpusu służby cywilnej oraz pozostałych pracowników,
- prowadzi sprawy związane z ustalaniem wynagrodzenia dla członków korpusu służby cywilnej i pozostałych pracowników oraz z nagradzaniem i wyróżnianiem pracowników, a także ustala uprawnienia pracowników do nagród jubileuszowych i innych świadczeń, sporządza listy płac,
- zakłada i prowadzi akta osobowe pracowników,
- prowadzi sprawy socjalne w oparciu o obowiązujące przepisy i regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- wydaje zaświadczenia dotyczące zatrudnienia i wysokości wynagrodzeń,
- opracowuje projekty przepisów wewnątrzzakładowych z zakresu działania Samodzielnego stanowiska do spraw kadr, w tym w regulaminu pracy, regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze kadr i płac
- Znajomość przepisów prawa pracy w tym ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy wraz z aktami wykonawczymi
- Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
- Znajomość ustawy z dnia 16 września 1982r. o pracownikach urzędów państwowych wraz z aktami wykonawczymi
- Kompetencje: samodzielność, gotowość do uczenia się, rzetelność i terminowość
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Ukończone kursy, szkolenia lub studia podyplomowe w zakresie kadr i płac