Specjalista
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- bariery architektoniczne - brak wind, odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, - praca biurowa przy komputerze powyżej 4 h dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, - stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie urzędu, - większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, - podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka,- permanentna obsługa klientów zewnętrznych, zagrożenie korupcją, praca w terenie;
Zakres zadań
- naliczanie należności związanych z użytkowanymi nieruchomościami,
- sporządzanie deklaracji podatkowych dla obiektów służbowych całego województwa pomorskiego na podstawie podjętych przez rady miast i gmin uchwał,
- przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej dotyczącej przekazywania, bądź pozyskiwania nieruchomościzabudowanych lub samego terenu na rzecz KWP w Gdańsku, co wiąże się ze zmianą stanu prawnego oraz aktualizacją danych ewidencyjnych,
- analizowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz dokonywanie wstępnej analizy przydatności pozyskiwanych nieruchomości przy uwzględnianiu określonych kryteriów,
- koordynowanie prac zmierzających do bieżącego ustalania wartości środków trwałych z grupy 0 - grunty, 1- budynki oraz 2 - obiekty inżynierii lądowej,
- reprezentowanie Komendanta Wojewódzkiego Policji w spotkaniach wspólnot mieszkaniowych oraz fizycznego przekazywania nieruchomości do zasobów Skarbu Państwa,
- prowadzenie i uaktualnianie zbiorczej bazy danych "Nieruchomości-Skarb Państwa",
- opracowywanie informacji, sprawozdań i wykazów dla Kierownictwa KWP w Gdańsku i KGP w określonym zakresie,
- przygotowanie okresowych oraz rocznych planów zapotrzebowań na środki finansowe w zakresie kosztów związanych z użytkowanymi nieruchomościami oraz opłat z tytułu trwałego zarządu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 4 lat w administracji lub powyżej 1 roku w obszarze nieruchomości
- umiejętność pracy w zespole
- obsługa komputera - program Office
- umiejętność negocjacji,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- umiejętność określania priorytetów
- umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów
- znajomość Ustawy o gospodarce nieruchomościami
- znajomość Ustawy o podatkach i opłatach lokalnych
- znajomość Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- znajomość Ustawy o własności lokali
- znajomość Ustawy Prawo budowlane
- znajomość Kodeksu cywilnego
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość przepisów bhp
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności Excel