Specjalista
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem,
- praca pod presją czasu, której towarzyszy stres wynikający z terminowości zadań oraz częstych kontaktów z pracownikami oraz interesantami, w celu udzielania wyjaśnień, instruktażu czy wymiany informacji,
- stanowisko jest usytuowane na trzeciej kondygnacji budynku,
- w budynku istnieją bariery architektoniczne: brak windy, główne wejście, pomieszczenia urzędu, toalety nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnoprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich,
- indywidualne stanowisko pracy jest wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych,
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, telefon, drukarka, kserokopiarka, skaner, faks),
- praca wymaga długotrwałej pozycji siedzącej,
- istnieje aneks kuchenny do dyspozycji pracowników
Zakres zadań
- prowadzenie sekretariatu Komendanta Powiatowego, w tym organizowanie i koordynowanie jego bieżących spraw administracyjnych,
- przyjmowanie, rejestrowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji oraz nadzorowanie jej właściwego obiegu w formie tradycyjnej i elektronicznej (system EZD),
- redagowanie i przygotowywanie pism, notatek służbowych, protokołów i zarządzeń na polecenie Komendanta,
- obsługa spotkań, narad i wizyt gości, w tym prowadzenie terminarza i przygotowywanie dokumentów,
- obsługa telefoniczna i e-mailowa sekretariatu – przyjmowanie i przekazywanie informacji,
- prowadzenie spraw pracowniczych, w tym przygotowanie dokumentacji związanych z nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy,
- opracowywanie materiałów do Biuletynu Informacji Publicznej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- prawo jazdy kategorii B,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych i obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
- umiejętność posługiwania się systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD – mile widziana praktyczna znajomość),
- zdolność do pracy pod presją czasu i w stresujących sytuacjach,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność sprawnej organizacji własnej pracy i wykonywania złożonych zadań;