Specjalista
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Posiadanie obywatelstwa polskiego
Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (wymagany staż - lata: 3)
Uprawnienia: PEŁNA ZDOLNOŚĆ DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH ORAZ KORZYSTANIE Z PEŁNI PRAW PUBLICZNYCH
Wymagania inne:
znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office (Excel, Word), stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, wykształcenie wyższe preferowane kierunki ekonomia, prawo, administracja.Wymagania dodatkowe:- wiedza z zakresu zadań określonych ustawą o regionalnych izbach obrachunkowych, ustawą o finansach publicznych, innymi przepisami prawa dotyczącymi gospodarki finansowej podmiotów wymienionych w art. 1 ust. 2 ustawy o regionalnych izbach obrachunkowych, − posiadanie cech osobowości i umiejętności psychospołecznych takich jak: komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, samodzielność, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji oraz umiejętność z korzystania z przepisów prawa.
Szczecin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie