Specjalista/ka ds. marketingu
Zakres zadań; Kreowanie strategii komunikacyjnej 360 digital, ATL, BTL, marketplacey; Planowanie i realizacja kampanii marketingowych oraz rekomendowanie nowych rozwiązań; Zarządzanie projektami marketingowymi, w tym wdrażaniem nowych produktów; Nadzór nad produkcją materiałów reklamowych (video, social media, e-mail marketing, PR); Tworzenie i optymalizacja harmonogramów i budżetów marketingowych;Współpraca z działami wewnętrznymi oraz agencjami zewnętrznymi; Monitorowanie efektywności kampanii i optymalizacja działań w oparciu o KPI;Analiza rynku, trendów oraz działań konkurencji.Wymagania; Minimum 3 lat doświadczenia w marketingu; Umiejętności strategicznego planowania i zarządzania projektami; Znajomości narzędzi marketingowych i analitycznych; Doświadczenia w pracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi; Umiejętności analizowania wyników kampanii i optymalizacji budżetu; Kreatywności, inicjatywy i umiejętności pracy zespołowej.Pracodawca oferuje; Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;Szkolenie wdrożeniowe na stanowisku pracy; Pakiet medyczny i możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego; Dobrą organizację pracy; Perspektywiczny i rozwojowy system wynagrodzeń; Umowa o pracę na pełny etat;Kartę sportową na preferencyjnych warunkach; Pracę w godz. 8-16 (możliwość pracy hybrydowej), miejsce pracy Bilcza.
Kielce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach