Specjalista/specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wykształcenie wyższe (w tym licencjat). Wykształcenie potwierdzające kwalifikacje w zakresie organizacji i prowadzenia archiwum lub ukończony kurs Kancelaryjno-Archiwalny min. I stopnia, praktyczna znajomość przepisów Ustawy o Narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych lub aktów prawnych dotyczących administracji. Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze merytorycznym, w tym doświadczenie na stanowisku archiwisty. Znajomość pakietów biurowych MS Office. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Mile widziane prawo jazdy kat.B.
Raszyn
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
