Specjalistka / Specjalista ds. relacji i wsparcia klienta (oddział bez obsługi kasowej)
- sprzedaż produktów bankowych dla klientów (m.in. konta, kredyty, depozyty, inwestycje)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- promowanie zdalnych kanałów dystrybucji
- realizacja ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych
- budowanie pozytywnego wizerunku mBanku
- doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów bankowych
- umiejętność budowania długotrwałych relacji i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- dynamizm w działaniu i konsekwencja w realizacji założonych celów
- chęć zdobywania nowych umiejętności
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera(MS Office, Internet, aplikacje i systemy bankowe)
- wyższe wykształcenie albo w trakcie studiów - preferowane kierunki ekonomiczne
- jasno określone warunki awansów stanowiskowych w ramach ścieżek karier (od młodszego specjalisty do eksperta)
- możliwość wybrania specjalizacji w ramach ścieżki rozwoju (klient zamożny lub firmowy)
- możliwość rozwijania kompetencji w programie menadżerskim lub mentorskim
- udział w Uniwersytecie Bankowości Detalicznej: fakultety z kreatywności, umiejętności sprzedażowych, digitalizacji, kompetencji liderskich, VUCA oraz rozwój pasji i zainteresowań
- wykłady, warsztaty, szkolenia, spotkania z inspirującymi ludźmi
- dostęp do wewnętrznych programów rozwojowych Grupy mBank