Spedytor Całopojazdowy Międzynarodowy
- Obsługa zleceń całopojazdowych Klientów Firmy
- Monitoring obsługiwanych zleceń
- Codzienny kontakt z kierowcami oraz klientem
- Prowadzenie ewidencji realizowanych zleceń
- Przygotowywanie raportów, wskaźników jakościowych, zestawień
- Dbanie o wysoką jakość / terminowość realizowanych zleceń
- Opieka nad danymi systemowymi
- Praca na giełdach transportowych
- Zarządzanie przepływami w Europie dla kluczowego Klienta firmy
- Zadania administracyjne związane z pracą dla kluczowego Klienta firmy
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (w mowie i w piśmie)
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel)
- Umiejętność szybkiego uczenia się oraz nastawienie na rozwój
- Umiejętność dobrej organizacji pracy i wyznaczania priorytetów, systematyczność
- Wykształcenie o kierunku transport lub logistyka będzie dodatkowym atutem
- Brak doświadczenia nie jest dla nas problemem – chętnie dzielimy się wiedzą
- Konkurencyjny pakiet wynagrodzeń
- Kompleksowe świadczenia zdrowotne i stomatologiczne
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Kształcenie ustawiczne
Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.
Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.