Starszy inspektor
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
praca wykonywana w pomieszczeniach biurowych, nie jest związana z wysiłkiem fizycznym, przy monitorze komputerowym w wymiarze przekraczającym połowę dobowego czasu pracy, nie przewiduje się pracy poza urzędem, nie występują uciążliwe/szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy, budynek nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim (brak podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości), brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku, stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku.
Zakres zadań
- przygotowuje dokumenty związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, oraz dokumenty rentowe, emerytalne itp., w celu zapewnienia zgodnego z przepisami zatrudnienia, trwania oraz ustania stosunku pracy
- nadzoruje i czuwa nad terminowością sporządzania dokumentacji związanej z okresową oceną w służbie cywilnej, opisami i zakresami stanowisk pracy
- sporządza dokumentację dot. medycyny pracy, w celu kierowania funkcjonariuszy i pracowników cywilnych na badania wstępne, profilaktyczne, okresowe, kontrolne i specjalistyczne
- organizuje, przygotowuje i dokumentuje nabory do pracy w Policji, w celu wyłonienia kandydatów do zatrudnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami
- opracowuje roczny plan urlopów jednostki, w celu nadzoru nad prawidłową ich realizacją, wykorzystaniem i dokumentowaniem
- wprowadza dane kadrowo-finansowe dot. pracowników cywilnych i funkcjonariuszy do systemu komputerowego, w celu przekazywania aktualnych danych w tym zakresie do KWP
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego pracy w administracji lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na postępowanie sprawdzające
- Znajomość przepisów prawa pracy oraz ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- Umiejętność obsługi sprzętu biurowego
- Umiejętność komunikowania się
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa pracy w praktyce
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"