Starszy inspektor
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca w Komisariacie Policji VII w Lublinie na stanowisku o charakterze kancelaryjno - biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych. Praca w podstawowym systemie czasu pracy w godz. 7.30 - 15.30. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Oświetlenie sztuczne i naturalne.
Miejsce pracy: Budynek dwukondygnacyjny, wejście do budynku bezpośrednio z chodnika przy ulicy, posiada stosowny podjazd. Budynek jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosparwnościami. Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.
Nie występują warunki uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne.
Zakres zadań
- Wykonuje czynności związane z prowadzeniem punktu kancelarii tajnej w Komisariacie Policji VII w Lublinie polegające na przyjmowaniu, ewidencjonowaniu, przechowywaniu, przekazywaniu materiałów niejawnych w celu zapewnienia prawidłowego obiegu informacji niejawnych.
- Wykonuje czynności związane z prowadzeniem punktu kancelarii tajnej Zarządu w Lublinie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości polegające na przyjmowaniu, ewidencjonowaniu, przechowywaniu, przekazywaniu materiałów niejawnych w celu zapewnienia prawidłowego obiegu informacji niejawnych.
- Realizuje okresowe zadania archiwizacji i inwentaryzacji materiałówi niejawnych.
- Prowadzi sekretariat Wydziału Kryminalnego Komisariatu Policji VII w Lublinie, w tym:
- obsługuje informatyczny system Elektroniczny Rejestr Czynności Dochodzeniowo - Śledczych (ERCDŚ) w zakresie danych przetwarzanych przez Wydział Kryminalny Komisariatu Policji VII,
- przedkłada wpływającą do komisariatu korespondecję do dekretacji właściwego przełożonego oraz zgodnie z dekretacją rozdziela dokumentację na stanowiska wykonawcze,
- wykonuje czynności związane z ekspedycją dokumentów do prokuratury,
- Wprowadza i aktualizuje w elektronicznym Systemie Wspomagania Obsługi Policji (SWOP) w module MEDYCyNA PRACY dane z zakresu okresowych i kontrolnych badań profilaktycznych policjantów i pracowników Komisariatu Policji VII.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego co najmniej 6 miesięcy na stanowisku kancelaryjno - biurowym,
- znajomość pracy kancelaryjno - biurowej,
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz urządzeń biurowych,
- umiejętność redagowania pism, umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
- komunikatywność, zdolności organizacyjne, kreatywność,
- znajomość ustaw: o Policji, o ochronie informacji niejawnych, o służbie cywilnej, Kodeks pracy,
- W służbie cywilnej nie moze być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z zakresu ochrony informacji nijawnych