Starszy inspektor
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Miejsce pracy w siedzibie urzędu: II piętro skrzydła A obiektu KMP w Lublinie 5 -piętrowego z dwiema windami. Wejście do budynku głównego posiada stosowny podjazd dla osób z niepełnosprawnościami, w tym osób poruszających się na wózku. Drzwi główne otwierają się automatycznie, natomiast wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Nie występują warunki uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne. Praca o charakterze biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych. Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych. Praca w podstawowym systemie czasu pracy, proporcjonalnie do wymiaru czasu pracy tj. 10 godzin tygodniowo przeciętnie w pięciodniowym tygodniu pracy.
Zakres zadań
- Prowadzi postępowania wyjaśniajace przyczyny, okoliczności, skutki wypadków pracowników cywilnych i funkcjonariuszy Policji KMP w Lublinie oraz jednostek podległych. Sporządza dokumentację powypadkową zgodnie z procedurami w celu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadków.
- Realizuje całokształt zadań związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie m.in. sprawdzania przestrzegania ogólnych i szczegółowych przepisów bhp w KMP w Lublinie oraz w jednostkach podległych.
- Dokonuje przeglądu i oceny warunków pracy i służby, opracowuje oceny ryzyka zawodowego, procedury postępowania na określonych stanowiskach, planowania, współorganizowania i przeprowadzania szkoleń policjantów oraz pracowników cywilnych z zakresu bhp.
- Wystawia zaświadczenia dotyczące odbytych szkoleń i rejestruje w SWOP. Przyjmuje zgłoszenia i informacje o wydarzeniach oraz niezwłocznie inicjuje działania zapewniające właściwy obieg informacji w celu szybkiej reakcji i obsługi zdarzenia.
- Opracowuje faktury za badania profilaktyczne, kontrolne, psychomotoryczne, szczepienia funkcjonariuszy i pracowników cywilnych KMP w Lublinie, rejestruje koszty przeprowadzonych badań w SWOP. Wprowadza informacje o zdarzeniach oraz innych danych do systemów komputerowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie technik bezpieczeństwa i higieny pracy lub wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracydoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w służbie bhp - wymagany przy posiadaniu przez kandydatkę/kandydata zawodu technika bezpieczeństwa i higieny pracy
- Znajomość przepisów Kodeksu Pracy.
- Znajomość przepisów dot. BHP.
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub poddanie się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, zdolności organizacyjne, terminowość, odpowiedzialność.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe