Starszy inspektor
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa,
- Stały duży dopływ informacji i gotowość do odpowiedzi,
- Praca przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- Zagrożenie porażeniem prądem elektrycznym,
- Zagrożenie korupcją,
- Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Komendy Stołecznej Policji:
https://ksp.bip.policja.gov.pl/ksp/deklaracja-dostepnosci/34824,Deklaracja-dostepnosci.htmll
Zakres zadań
- Monitoruje, w oparciu o otrzymane faktury, wydatki na poszczególnych paragrafach i rozdziałach budżetowych w ramach przyznanych na dany rok limitów środków finansowych na zadania inwestycyjno-remontowe,
- Sporządza okresowe zestawienia dotyczące stopnia zaangażowania środków finansowych oraz sporządza projekty korekt przyznanych limitów wydatków w oparciu o otrzymane faktury, opracowuje projekty wystąpień o zwiększenie, przesunięcie środków na poszczególnych pozycjach budżetowych i wprowadzenie do obowiązującego planu inwestycji i remontów nowych zadań, wynikłych w trakcie roku budżetowego,
- Prowadzi ewidencję umów zawieranych w wyniku postępowań na platformie zakupowej, dotyczących zadań inwestycyjno-remontowych i gospodarki materiałowej,
- Prowadzi ewidencję zawartych porozumień i darowizn,
- Monitoruje i analizuje stopień wykorzystania limitów finansowych i zaawansowania rzeczowego zadań inwestycyjno-remontowych,
- Sprawdza celowość dokonywania wydatków środków finansowych z planem finansowym wydziału,
- Prowadzi rejestr wnoszonych przez wykonawców zabezpieczeń należytego wykonania umów dotyczących zadań inwestycyjno-remontowych oraz zabezpieczeń należytego wykonania umów, zabezpieczeń udzielonych zaliczek,
- Uczestniczy w przygotowaniu projektu budżetu jednostki w zakresie sporządzania zestawień środków z podziałem na obiekty - wydatków rzeczowych i majątkowych w obrębie grupy 6 i 7.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : powyżej 1 roku w obszarze rozliczeń finansowych
- Posiadanie wiedzy z zakresu dobrej znajomości ustaw: o rachunkowości w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych, o finansach publicznych w zakresie zasad finansów publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie zasad odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Prawo zamówień publicznych ( Dział VII)
- Posiadanie kompetencji miękkich: stosowania prawa, analitycznego myślenia, komunikatywność,
- Posiadanie umiejętności: obsługa programu komputerowego MS Excel,
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Posiadanie kompetencji miękkich: pracy w zespole.