Starszy inspektor
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca o charakterze administracyjno-biurowym,
- praca wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej,
- stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, - stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku Delegatury ZUW
w Koszalinie, częściowo dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku urzędu znajduje się winda oraz składany podjazd (szyny rozkładane przez pracowników urzędu według potrzeb), urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji (niektóre dostosowane dla osób niepełnosprawnych).
Zakres zadań
- Obsługuje klientów w sprawach cudzoziemców. Przyjmuje wnioski w sprawach legalizacji pobytu na terenie RP, obywatelstwa, wiz oraz o wydanie i wymianę dokumentów od cudzoziemców i obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej oraz udziela im bieżących informacji
- Przyjmuje i weryfikuje wnioski dotyczące zezwolenia na pracę oraz przedłużenia zezwolenia na pracę cudzoziemców na terytorium RP.
- Przyjmuje od cudzoziemców i obywateli Rzeczypospolitej Polskiej wnioski o wpis do ewidencji zaproszeń.
- Przyjmuje od cudzoziemców i obywateli Rzeczypospolitej Polskiej dodatkowe dokumenty..
- Wydaje dokumenty wystawione na wniosek cudzoziemców (np. karty pobyt, dokumenty podróży).
- Archiwizuje i przekazuje akta prowadzonych spraw zakończonych do archiwum zakładowego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta lub w administracji publicznej albo w obszarze stosowania prawa w praktyce lub w pracy biurowej
- znajomość ustaw o zasadach i warunkach wjazdu i pobytu obywateli państw członkowskich UE oraz członków ich rodzin na terytorium RP, o cudzoziemcach, o ochronie danych osobowych, o obywatelstwie, Kodeksu postepowania administracyjnego i ustawy o służbie cywilnej
- odporność na stres
- komunikatywność
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- spostrzegawczość
- systematyczność,
- dokładność,
- umiejętność pracy w zespole,
- otwartość na ustawiczne doskonalenie zawodowe
- umiejętnośc analitycznego myślenia