Starszy referent ds. administracyjnych
Zawód: Sekretarka (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa programu Microsoft Excel, Word
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:1) Wykształcenie średnie i 3 lata pracy lub wyższe i min.1 rok stażu pracy.-2) Znajomość obsługi podstawowych programów pakietu MS Office (Word,Execel, Outlook)3) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni prawpublicznych.4) Posiadanie obywatelstwa polskiego.5) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wskazanym stanowisku.Wymagania dodatkowe ( preferowane):1) Znajomość obowiązujących w PGL LP : Instrukcja kancelaryjnej, JRWA.2) Znajomość obsługi Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD-PUW).3) Znajomość procedur i specyfiki działalności LP (przepisy i wytycznewewnętrzne) w obszarze zadań przewidzianych do realizacji na zajmowanymstanowisku.4) Doświadczenie na stanowiskach pracy związanych z obsługą interesanta.5) Ukończone studia wyższe ( preferowane - administracja, prawo, leśnictwo ) ,kursy, szkolenia o tematyce związanej z administracją.6) Referencje z poprzednich miejsc pracy, wolontariatu itp
Mircze
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:
od 5 791,50 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Hrubieszowie