Starszy referent w Dziale Obsługi Klientów i Profilaktyki w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki
Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.
Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.
- przyjmowanie wniosków o wydanie EKUZ oraz w innych sprawach związanych z realizacją przepisów o koordynacji i opieką transgraniczną oraz wydawanie EKUZ i certyfikatów tymczasowo zastępujących EKUZ,
- przyjmowanie wniosków i realizacja zadań związanych z potwierdzaniem zleceń na wyroby medyczne, obsługa wniosków dotyczących zaopatrzenia w wyroby medyczne,
- udostępnianie klientom informacji ustnie dotyczących udzielonych im świadczeń opieki zdrowotnej oraz kosztów tych świadczeń, a także o posiadanym prawie do świadczeń opieki zdrowotnej,
- opracowywanie korespondencji do świadczeniobiorców w zakresie ZPO lub wniosków o wydanie karty EKUZ,
- sporządzanie umów o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne w przypadkach nie wymagających postępowania wyjaśniającego, wydawanie umów o objęciu dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym,
- potwierdzanie Profilu Zaufanego (PZ), zawieranie umów, potwierdzanie w imieniu NFZ PZ przez świadczeniodawcę POZ,
- weryfikacja uprawnień świadczeniobiorców do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
- udzielanie informacji w zakresie problematyki związanej z funkcjonowaniem systemu ubezpieczenia zdrowotnego,
- promowanie usług e-Zdrowia.
WYMAGANIA KONIECZNE
- wykształcenie: minimum średnie, preferowane wyższe
- lata pracy zawodowej: minimum 3 lata – dotyczy osób z wykształceniem średnim.
WYMAGANIA DODATKOWE
- znajomość przepisów prawa w zakresie:
- Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r., poz. 146 ze zm.): Dział I - Rozdział 1, Dział II – Rozdział 2, 2a, 3,5, Dział III, Dział IV – Rozdział I, Dział V – Rozdział 1 art. 96-97, Rozdział 2 art. 113-117,
- umiejętność pracy w programie Microsoft Office,
- umiejętność współpracy w zespole oraz dobra organizacja pracy pozwalająca na terminową realizację powierzonych zadań,
- umiejętność reagowania w sytuacjach stresowych i pracy pod presją czasu,
- umiejętność sporządzania pism urzędowych,
- umiejętność współpracy z klientem,
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność, sumienność,
- znajomość języka angielskiego.
Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.
- CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
- kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG),
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.
- pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
- nagrodę jubileuszową za staż pracy
- dodatkowy urlop stażowy
- profesjonalny system szkoleń
- opiekę mentora/ pomoc opiekuna
- atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
- dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
- dofinansowanie karty sportowej
- ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
- inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)
- pakiet powitalny dla każdego nowozatrudnionego pracownika