Starszy referent
Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Charakter stanowiska i sposób wykonywania na nim zadań: praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera min4 godzinny dziennie, zagrożenie korupcją, pernamentna obsługa klientów zewnętrznych, kontakt z przedsiębiorcami (osoby fizycznej i jednostki organizacyjne), w tym z podmiotami mogącymi świadczyć dostawy, usługi i roboty budowlane na rzecz urzędu, kontakt z innymi jednostkami administracji publicznej
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy - zestaw komputerowy i inne urządzenia biurowe: oświetlenie sztuczne i naturalne; bariery architektoniczne w budynku - stanowisko pracy zorganizowane na I piętrze w budynku I-piętrowym (2 kondygnacje, budynek jest wyposażony w podjazd, windę, toaletę i drzwi odpowiedniej szerokości dostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres zadań
- wykonuje czynności kancelaryjne związane z rejestrowaniem pism wpływających i wychodzących z Delegatury, przedkłada korespondencję i dokumenty do dekretacji i podpisu przez kierownika Delegatury oraz przekazuje do komórek organizacyjnych Delegatury.
- obsługuje urządzenia biurowe, w szczególności zestaw komputerowy i centralkę telefoniczną, faks, pocztę elektroniczną, skrzynkę e-puap, udziela informacji interesantom lub kieruje ich do odpowiednich pracowników Delegatury w celu uzyskania takiej informacji, sporządza projekty prostych pism przewodnich.
- kompletuje dokumentację związaną z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy pracowników Delegatury, ewidencjonuje czas pracy (miesięczne karty czasu pracy, rejestr godzin nadliczbowych) i absencje pracowników Delegatury (ewidencje urlopów, zwolnień lekarskich, delegacji służbowych), sporządza listy obecności; przekazuje niezbędne dokumentacje kadrowe do Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego.
- prowadzi filię archiwum zakładowego w Delegaturze polegającą na przyjmowaniu uporządkowanej dokumentacji, ewidencjonowaniu, udostępnianiu oraz brakowaniu dokumentacji powstałej w związku z działalnością Delegatury.
- prowadzi sprawozdawczość w zakresie wykonywanych zadań.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość przepisów dot. obiegu i archiwizacji dokumentów w urzędzie
- Znajomość przepisów prawa pracy, w szczególności ustawy o służbie cywilnej, ustawy o pracownikach urzędów państwowych i kodeksu pracy