Starszy referent
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Prowadzenie rejestru dokumentów i korespondencji w Wydziale do Walki Przeciwko Mieniu poprzez tworzenie rejestrowanie spraw w systemie SOD oraz rozsyłanie ich na poszczególnych referatów jednostki.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca administracyjno - biurowa w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowa.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon.
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowej normy czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy sztucznym , naturalnym oświetleniu,
- praca w pomieszczeniu usytuowanym na II piętrze w części budynku nieprzystosowanej dla osób niepełnosprawnych.
- udzielanie informacji telefonicznych stronom w celu wsparcia w bieżacej pracy pracowników
Zakres zadań
- prowadzi rejestry dokumentów i korespondencji Wydziału w celu prawidłowego ich ewidencjonowania i zapewnienie prawidłowego obiegu
- prowadzi i rejestruje postępowania przygotowawcze i postępowania sprawdzające w Elektronicznym Rejestrze Czynności Dochodzeniowe - Śledczych ERCDŚ w celu ewidencjonowania prowadzonych postępowań
- przekazuje akta postepowań przygotowawczych do prokuratury w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu postepowania
- kompletuje jawne sprawy ostatecznie zakończone,
- wyrejestrowuje sprawy ostatecznie zakończone z dzienników korespondencyjnych w celu przekazywania ich do składnicy akt Komisariatu Policji V w Krakowie
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 6 miesięcy w pracy biurowej
- Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "Tajne" albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
- Umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność, rzetelność i terminowość
- Komunikatywność
- Umiejętność obsługi komputera.
- znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe