Starszy referent
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w budynku Komendy Miejskiej Policji w Bytomiu. Praca biurowa w pozycji siedzącej w 8 godzinnym systemie pracy przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, kserokopiarkę, komputer oraz monitor ekranowy, czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Częste kontakty z funkcjonariuszami i pracownikami oraz petentami z zewnątrz. Na stanowisku pracy występuje wysiłek fizyczny. W budynku występują bariery architektoniczne, brak wind i podjazdów dla wózków inwalidzkich.
Zakres zadań
- Prowadzi obsługę organizacyjną i kancelaryjno-biurową sekretariatu Wydziału Kryminalnego w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji.
- Przyjmuje i segreguje korespondencję resortową oraz od operatora pocztowego za pokwitowaniem, następnie wydaje adresatom oraz podmiotom zewnętrznym w celu zapewnienia właściwego przepływu korespondencji i przesyłek pocztowych.
- Prowadzi dzienniki, rejestry i ewidencję pomocniczą w celu zapewnienia właściwej ewidencji dokumentów.
- Udziela informacji innym jednostkom/urzędom w celu dostarczenia niezbędnych informacji.
- Dystrybuuje akty prawne w celu prawidłowej realizacji zadań.
- Sortuje przesyłki do nadania, kontroluje prawidłowe zabezpieczenie przesyłek (paczek) w celu odpowiedniego przygotowania dokumentów nadawczych.
- Prowadzi ewidencję urlopów funkcjonariuszy Wydziału Kryminalnego w celu ich właściwego dokumentowania.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 7 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- znajomość przepisów tj.: ustawa o służbie cywilnej, ustawa o ochronie informacji niejawnych, Kodeks pracy, zasad archiwizacji
- umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji: Word, Excel, Open office
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przystąpienie do postępowania sprawdzającego zgodnie z Ustawą z dnia 05.08.2010 roku o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz.U. z 2023 poz.756 z póź.zm.)
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była wspópracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972 R. LUB PÓŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- rzetelność
- terminowość
- komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność organizacji pracy własnej