Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Marketingu
- Wdrażanie nowych produktów na rynek oraz wsparcie Brand Managera w bieżącym zarządzaniu portfolio produktowym.
- Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji oraz szkoleń produktowych w języku polskim i angielskim.
- Opracowywanie materiałów marketingowych oraz briefowanie współpracujących zespołów (m.in. KV, bannery, prezentacje, ulotki, katalogi, poradniki).
- Tworzenie kompletnego zestawu informacji produktowych na potrzeby strony internetowej.
- Analiza rynku, działań konkurencji oraz pozycjonowania cenowego produktów.
- Udział w wydarzeniach branżowych oraz targach.
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, kierunki humanistyczne).
- Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale marketingu, w tym przy wdrażaniu produktów na rynek.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2), umożliwiająca swobodne prowadzenie prezentacji i komunikację.
- Umiejętność tworzenia i prowadzenia angażujących prezentacji oraz szkoleń produktowych w języku polskim i angielskim.
- Odpowiedzialność i proaktywność w działaniu.
- Stabilne zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
- Elastyczny czas pracy (w godzinach 7:00-17:00).
- Możliwość pracy hybrydowej po okresie próbnym (3 dni stacjonarnie, 2 dni zdalnie).
- Realny wpływ na rozwój produktów.
- Szanse na rozwój zawodowy oraz pełne wsparcie na każdym etapie kariery.
- Praca w międzynarodowym środowisku.