Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Obsługi Firm
ds. Obsługi Firm
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Forma wynagrodzenia: podstawa + prowizja
Tryb pracy: poniedziałek – piątek 09:00-17:00
- Realizacja procesów i podejmowanie działań sprzedażowych, w tym aktywne pozyskiwanie oraz utrzymanie klientów biznesowych.
- Obsługa Klientów biznesowych stacjonarnie, w Salonie sprzedaży, zgodnie z obowiązującymi standardami oraz procesami.
- Udział w projektach dotyczących procesów sprzedaży i obsługi klienta biznesowego.
- Wsparcie procesów sprzedażowych poprzez nadzór oraz raportowanie wyników.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku zdobyte w branżach związanych z bankowością, telekomunikacją lub nowymi technologiami i w pozyskiwaniu klientów B2B.
- Dobra organizacja pracy oraz orientacja na cel.
- Umiejętność negocjacji, autoprezentacji i organizacji.
- Znajomość pakietu Microsoft Office – szczególnie Excel oraz PowerPoint.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Prawo jazdy kat. B.
- Wszyscy odpowiadamy za sprzedaż i profesjonalną obsługę naszych klientów.
- Brak narzuconych skryptów rozmów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach!
- Poza tym możesz u nas liczyć na między innymi dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach, możliwość udziału w różnych konkursach sprzedażowych!
- Znam Talent – szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz poniżej!
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Jasna ścieżka kariery i awansu
- Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
- Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.