Starszy specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem, sprzętu fotograficznego oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie Urzędu oraz poza nim, wymagająca obsługi fotograficznej wydarzeń z udziałem kierownictwa Urzędu,
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach w których zlokalizowana jest siedziba Urzędu oraz poza nimi,
- praca z koniecznością przemieszczania się na terenie województwa,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym, z zastrzeżeniem możliwości pracy poza godzinami pracy Urzędu oraz w dni wolne, w szczególnych sytuacjach związanych z realizacją niektórych zadań,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich, drzwi o odpowiedniej szerokości,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.
Zakres zadań
- uczestniczy w wydarzeniach z udziałem Wojewody Lubelskiego, Wicewojewodów Lubelskich i innych spotkaniach mających znaczenie dla polityki wizerunkowej Urzędu oraz monitoruje ich przebieg, a także zapewnia ich obsługę fotograficzną i audiowizualną, w celu zapewnienia materiałów dla potrzeb informowania opinii publicznej i środków masowego przekazu na temat działalności Wojewodów, Urzędu i jego kierownictwa,
- opracowuje projekty komunikatów prasowych zamieszczanych na stronie internetowej Urzędu, w celu zapewnienia bieżącego dostępu opinii publicznej do aktualnych informacji o działalności Urzędu i jego kierownictwa, a także zapewnienia właściwej współpracy z mediami,
- współuczestniczy w opracowywaniu założeń do programu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej dla Wojewody Lubelskiego i Urzędu, w celu zapewnienia właściwej współpracy z mediami oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu,
- dokonuje przeglądu i wyboru zdjęć oraz materiałów audiowizualnych z wydarzeń z udziałem Wojewody Lubelskiego i Wicewojewodów Lubelskich, a także dokonuje ich archiwizacji, w celu zapewnienia właściwego udokumentowania realizacji zadań oraz inicjatyw podejmowanych przez Wojewodę i Urząd.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenie zawodowe w obszarze komunikacji społecznej / w mediach / public relations
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Znajomość przepisów ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeks postępowania administracyjnego, o dostępie do informacji publicznej, Prawo prasowe, o prawie autorskim i prawach pokrewnych, o ochronie danych osobowych oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
- Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wyższe wykształcenie na kierunku: filologia polska, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, fotografia
- Studia podyplomowe lub potwierdzone certyfikatem kursy z zakresu fotografii
- Komunikatywność
- Posiadanie kompetencji językowych i umiejętność redagowania tekstów o różnej stylistyce, w szczególności tekstów o charakterze informacyjnym
- Znajomość obsługi programów do obróbki zdjęć i filmów
- Odporność na stres
- Umiejętność działania w sytuacjach stresogennych i pod presją czasu