Starszy specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich,
- bardzo ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich - konieczna asysta innego pracownika/opiekuna,
- w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy,
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe,
- praca w pokoju wieloosobowym,
- praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych,
- przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
Zakres zadań
- Prowadzi profile Ministerstwa w nowych mediach (np. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok).
- Prowadzi działania z zakresu reklamy i marketingu w Internecie, w tym przygotowuje materiały o charakterze filmowym: rolek, stories, spotów, teaserów, trailerów, making off.
- Przygotowuje i realizuje kampanie marketingowe dotyczące zakresu działania Ministerstwa.
- Przygotowuje materiały graficzne do zastosowania w nowych mediach.
- Inicjuje, kreuje i nadzoruje realizację niestandardowych działań w nowych mediach, w tym rozwój internetowych kanałów komunikacji marketingowej.
- Prowadzi nadzór nad spójnością materiałów graficznych i audiowizualnych.
- Śledzi trendy w komunikacji internetowej instytucji państwowych i rynkowych oraz wdraża rozwiązania dla Ministerstwa w tym zakresie.
- Realizuje inne zadania zlecone przez przełożonego wynikające ze specyfiki pracy w Centrum Informacyjnym.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji zewnętrznej m.in. social media, kontakty z mediami
- Wiedza z zakresu komunikacji za pośrednictwem social mediów
- Znajomość struktury organizacyjnej Ministerstwa
- Wiedza z zakresu zasad funkcjonowania instytucji podległych i nadzorowanych przez Ministerstwo
- Wiedza z zakresu bieżących wydarzeń kulturalnych i społeczno-ekonomicznych w Polsce
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Kompetencje: zorientowanie na osiąganie celów, skuteczna komunikacja, dobra organizacja pracy
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu social mediów