Starszy specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa;
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie;
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) polegająca na nawiązywaniu współpracy z przedstawicielami uczelni wyższych w Polsce i za granicą; udzielaniu informacji, wyjaśnień oraz odpowiedzi osobom zainteresowanym ofertami staży, praktyk i pracy w ministerstwie.
Zakres zadań
- Współprowadzi platformy społecznościowe ministerstwa (Instagram, LinkedIn), tworzy, publikuje i zarządza treściami, przygotowuje materiały audio-wizualne w zakresie kształtowania marki pracodawcy, a także monitoruje, analizuje i raportuje efektywność działań w mediach społecznościowych
- Tworzy rozwiązania oraz prowadzi działania promocyjne na rzecz budowania marki i pozytywnego wizerunku Ministerstwa Finansów (MF)
- Planuje i organizuje współpracę w ramach programu Akceleratora Kariery MF skierowanego do uczelni wyższych
- Koordynuje proces realizacji staży, praktyk studenckich i wolontariatów oraz naboru absolwentów Krajowej Szkoły Administracji Publicznej (KSAP) na staże oraz do pracy w ministerstwie w poszczególnych komórkach organizacyjnych MF
- Prowadzi działania promocyjne we współpracy z uczelniami, kołami naukowymi i organizacjami wspierającymi staże i praktyki studenckie
- Koordynuje działania dotyczące zbierania i udostępniania materiałów do prac naukowych oraz związane z programem mentorskim skierowanym do studentów
- Realizuje prace związane z prowadzonymi naborami oraz bierze udział jako członek komisji rekrutacyjnej w procesie naboru na stanowiska ekspertów narodowych i przedstawicieli ministra finansów, oraz na stanowiska do korpusu służby cywilnej, a także stanowiska pomocnicze, robotnicze i obsługi
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskiedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w komórce realizującej zadania w zakresie kształtowania marki pracodawcy lub w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym formułowanie standardowych wypowiedzi z zakresu realizowanych spraw
- Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość regulacji prawnych w zakresie prowadzenia praktyk, staży i wolontariatów
- Znajomość rozwiązań w zakresie kształtowania marki pracodawcy
- Wiedza z zakresu zarządzania treścią w mediach społecznościowych (w szczególności: LI oraz IN)
- Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
- Umiejętność argumentowania
- Umiejętność analizowania informacji
- Umiejętność współpracy w zespole
- Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie: studia podyplomowe z zakresu employer brandingu lub zarządzania zasobami ludzkimi lub prawa pracy
- Doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
- Umiejętność przygotowywania grafik w Canva