Starszy specjalista
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w charakterze administracyjno - biurowym. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na I piętrze w budynku, oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe. Większość czynnosci wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej - praca z dokumentami, obsługa monitora powyżej 4 godzin na dobę. Ośmiogodzinny system pracy. Realizowane zadania na opisanym stanowisku pracy wymagają od pracownika znajomości obowiązujących przepisów i przestrzegania procedur. Budynek posiada windy, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Zapewnia właściwą realizacje zadań oraz sprawne i efektywne wykorzystanie zbiorów ewidencyjnych KSIP określonych w przepisach w sprawie funkcjonowania centralnych zbiorów tworzących KSIP;
- Prowadzi sprawdzenia i rejestracje w Krajowym Systemie Informacyjnym Policji, w tym sprawdzenia w pozapolicyjnych bazach danych;
- Przygotowuje wydruki interwencji z bazy SWD;
- Prowadzi i nadzoruje zbiory ewidencyjne rejestracji kryminalnej, zbiory ewidencyjne popełnionych wykroczeń i przestępstw, osób podejrzanych, sprawców wykroczeń i przestępstw zgodnie z przepisami w sprawie funkcjonowania centralnych zbiorów tworzących KSIP;
- Wykonuje czynności analityczne na podstawie policyjnych i pozapolicyjnych baz danych;
- Sporządza dla celów procesowych i operacyjnych tablice poglądowe;
- Prowadzi szkolenia lokalne dla policjantów w zakresie rejestracji w systemie KSIP;
- Archiwizuje dokumentację zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
- Bierze udział w pracach komisji do usuwania informacji, w tym danych osobowych ze zbiorów danych KSIP w zakresie dotyczącym informacji zarejestrowanych przez policjantów lub pracowników Policji w komórkach organizacyjnych KMP w Przemyślu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub 1 rok przy obsłudze baz danych zbiorów informatycznych
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office , samodzielność, analityczne myślenie, dyspozycyjność
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość ustawy o pracownikach urzędów państwowych
- Znajomość ustawy o Policji
- Znajomość Zarządzenia nr 70 Komendanta Głównego Policji w sprawie Krajowego Systemu Informacyjnego Policji
- Umiejętność pracy w zespole
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Komunikatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1999 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944- 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Gotowość na wyrażenie zgody na nadanie przydziału organizacyjno - mobilizacyjnego
- Ważne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "POUFNE"
