Staż w Zespole Obsługi Szkód Klientów Korporacyjnych
Wybierz pracę, która pasuje do Ciebie.
- Analiza dokumentacji i wyciąganie z niej wniosków z zakresie decyzji ubezpieczeniowej
- Spotkania z Ubezpieczonymi na każdym etapie obsługi szkody w tym oględziny miejsca zdarzenia na terenie Śląska i okolic
- Współpraca z brokerami na etapie obsługi szkody
- Konsultacja i współpraca z zespołami oceny ryzyka i sprzedaży, na kolejnym etapie współpraca z reasekuratorami zagranicznymi
- Status studenta co najmniej 3-go roku (lub absolwent do dwóch lat po studiach) – preferowane kierunki: Ekonomia, Ubezpieczenia, Prawo, Budownictwo, Inżynieria Produkcji, itp.
- Umiejętności analitycznie (w tym analiza obszernej dokumentacji)
- Umiejętność wyciągania wniosków z analizowanej dokumentacji
- Znajomość MS Office (Excel, Outlook)
- Samodzielność i sumienność
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji i sumienność w wykonywaniu zadań
- Możliwość pracy w zespole, który zapewnia wszechstronne spojrzenie na obsługę szkód oraz umożliwia unikalną możliwość zdobycia doświadczenia zarówno w merytorycznej jak i technicznej obsłudze szkód.
- 6-miesięczny płatny staż – od 1 lipca 2025 r.
- Pracę w modelu hybrydowym
- Umowę o pracę
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w jednej z największych instytucji finansowej w Europie Środkowo-Wschodniej
- Poznanie najlepszych specjalistów w branży i nawiązanie swoich pierwszych relacji biznesowych
- Szkolenia rozwojowe
- Możliwość kontynuowania współpracy po zakończeniu stażu
- Wsparcie doświadczonego opiekuna
- Opiekę medyczną w PZU Zdrowie
- Zniżkę pracowniczą do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platformę benefitową m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczną ofertę grupowego ubezpieczenia na życie w wielu wariantach
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.