Specjalista ds. Reklamacji

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

SZCZEGÓŁY OFERTY

łódzkie / Łódź

AGATA Spółka Akcyjna

Data dodania: dzisiaj

Specjalista ds. Reklamacji

Obowiązki: Przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacji. Wprowadzanie reklamacji do systemu. Zamykanie reklamacji po ich rozpatrzeniu. Nadzór nad danymi w programach reklamacyjnych. Tworzenie oraz przesyłanie do klientów decyzji reklamacyjnych....

SZCZEGÓŁY OFERTY

opolskie / Strzelce Opolskie

KRONOSPAN OSB Sp. z o.o

Data dodania: wczoraj

Pracownik Działu Reklamacji

Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych (technologiczne, ilościowe). Decyzje dotyczące obsługi zgłoszeń (naprawa, wymiana, zwrot, odmowa). Sporządzanie dokumentacji reklamacyjnej i korespondencja z klientami. Monitorowanie...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Wołomin

Klient portalu Praca.pl

Data dodania: wczoraj